perjantai 31. heinäkuuta 2015

Ylimääräinen vapaapäivä

Olin epähuomiossa varannut tytöille hoitoa, joten ajattelin pitää vähän aikaa lapsivapaata, mietin mitä ihmettä sitä tekisi, mielessäni on pyörinyt oman blogin aloittaminen, nyt siis on aikaa paneutua asiaan, mietin kyllä useamman kerran mitä annettavaa minulla voisi olla muille, mutta voihan tärä kirjoittaa vaikka omaksi ilokseen, tässä blogissa kerron elämästäni, työstäni Forever Living FBO:na ja tietysti tuotteista.

Tänä vuonna helmikuussa painin iho ongelmien kanssa, olen aina kärsinyt atooppisesta ihosta, lasten syntymien jälkeen ekseema puhkesi taas pitkän hiljaiselon jälkeen. Olin jo aivan menettänyt toivoni, eikö mistään ole apua, lääkärit käskivät vain laittaa lisää lääkevouteita kortisonia yms. Reissussa ollessamme sain vinkin että aloe vera voisi auttaa, niinpä tilasin pullon kotiin testiin ja yhden voiteen. Aloin juomaan juomaa päivittäin 90 ml, jo parissa viikossa visvaa vuotava ihoni oli jo parempana, äitini piti hyvinvointi-illan ja minä lähdin tilailemaan tuotteita, samahan se kun sai itse halvemmalla ja samalla voi kertoa ihanista tuotteista muillekkin. 

Kerroin tuotteista iloisena kaikille tutuille ketä näin, joka kuukausi sai kivasti vähän ylimääräistä itselleen, etenin mukavaa vauhtia, meillä ei voi pääsemältään tasolta pudota mihinkään,  pian huomasin minulla olevankin jo 4 myyjää alalinjalla ja yhdellä jo oma.

Kesä onkin ollut rauhallisempaa, itse kokeilen siipiä työskennellä Ruotsissa, tällä puolella kun nyt asunutkin jo kohta 8 vuotta, joten työ on vienyt paljon aikaa. 

Sen jälkeen kun sain mahdollisuuden työskennellä Foreverissä, aloe vera tuotteiden parissa, olen alkanut uskaltaa unelmoida enemmän, miettiä mitä haluaisin tulevaisuuden tuovan minulle ja perheelleni, oletko sinä miettinyt mitä tulevaisuudelta haluat, uskotko että voit vaikuttaa siihen mitä tulevaisuus tuo? 

Maisema kuvaa, ihana kun aurinko paistaa välillä jopa kuumasti kesken blogin kirjoittelun. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi ❤️
Tack för din Meddelande ❤️