tiistai 21. huhtikuuta 2020

Inspiraatiota ja uusia tuulia

Hei kaikki ihanat,

Melkein kaksi vuotta on viedtähtänyt viimeisestä postauksestani. Muutamia kertoja olen miettinyt olisiko aika mahdollisesti poistaa koko blogi, mutta entä jos.. 

Tänään sain vahvistuksen mielessäni pyörivään ajatukseen olisiko nyt se jos. Aika herättää blogi taas henkiin. Mahtavaa katsoa tilastoja ja huomata että vieläkin Blogissa vierailee ihmisiä ❤️ Mahtavaa. 

Paljon on kerennyt parissa vuodessa tapahtua. Töissä olen vieläkin IKEAlla, mutta työtehtävät ovat muuttuneet. Koulutus jäsekorjaajaksi jäi uran jalkoihin ja unohduksiin. Ehkäpä sekin joskus saa uuden mahdollisuuden, ehkä. 

Ruuasta ja leipomisesta mie olen vieläkin kiinnostunut, erittäin kiinnostunut. Viime syksynä painoni oli enemmän kuin ikinä. 
Lomalla ollessa monien pulla kahvien jälkeen mietittiin miehen kanssa että jollekin on alettava. Löydettiin molemmat ketogeeniset ruokavaliosta kertovia juttuja. Mies aloitti, minä jatkoin. Mies lopetti, minä jatkoin. Tällä tiellä vieläkin ja energiaa löytyy ihan eri tavalla. Nautin elämästä, olen sinut itseni ja ennen kaikkea kroppani kanssa enemmän kuin vuosiin. 

Eli täällä taas, kiitos Katja ❤️ tästä on hyvä jatkaa. 




Här är jag tillbaka, 

Nästan två år har passerat sen jag skrev hit. Mycket har hunnit hända sen dess. Nu tar jag och börjar skriva igen. 

Jobbet är kvar, men avdelningen har jag fått byta sen över ett år tillbaka, så tacksam til alla som tror på mig ❤️ 

Intresse För mat och baking är kvar. Jag tror att fockuset För bloggen blir nu där istället. Sen höst Har jag ätit ketogenig. Jag har mer ork och energi. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi ❤️
Tack för din Meddelande ❤️