sunnuntai 30. elokuuta 2015

Forever Success Day 2015 Finlandia hall

Forever Success Day- koulutusviikonloppu on nyt ohi, kaikki muut meni nukkumaan, yritin mieki mutta aivot raksuttaa: purkaa saamaansa tietoa, prosessoi.. Olen tiennyt että meidän tuotteet on hyviä, itseasiassa todella hyviä, laadukkaita, ekologisesti viljellyistä raaka-aineista tehtyjä tuotteita, mutta nyt tiedän että Forever on työkalu jolla voi päästä mihin vain, mitkä ovat sinun haaveesi, minne sinä haluat päästä? Itsekkin minun pitää alkaa miettimään mitä minä haluan, varsinkin itselleni, pitää tehdä selväksi miksi minä tätä teen, kirjoittaa ja kuvittaa mitä haluan perheelleni ja ennen kaikkea itselleni. 

Forever kollegoista huokui aivan mahtava fiilis jo Finlandia talolle saavuttuani lauantaina, mutta se ei ollut vielä mitään verrattuna siihen mikä oli tunnelma salissa, aivan järjettömän huippua, se pitää vain itse kokea että käsittää mitä tarkoitan. 


Ylälinjani Anun kanssa lähdössä Finlandia talolle lauantaina, Anu yritti koko ajan saada minua jännittämään, sillä menisin lavalle kaikkien eteen hakemaan tason nousuistani asaitseman Supervisor- pinssin.


Lähtölaskentaa, kohta koulutus alkaa.


Success Day:n juonsi Manager tasolla oleva Paula Nissinen, aivan loistavasti veti, vaikka ei lavalla ole tottunut nuin paljoa olemaan, tätä tämä työ on, mene pois mukavuusalueeltasi niin etenet, saavutat uusia asioita.


Seuraavaksi puheenvuoron sai Country Manager Fredric Alerstam. Fredric kertoi että networkmarketing (verkostointimarkkinointi) trendi on nouseva. Terveys ja ravinto trendi on suuri juuri nyt, mikä siis olisi parempi kuin Forever. Meillä foreverissa saat valita paljonko töitä teet: haluatko vain vähän lisää rahaa, tai saada omaan käyttöön tuotteita halvemmalla, vai unelmoitko kenties jostain isommasta? Yrittäjyys houluttelee. Foreverissä on parhaiten maksetut Business Ownerit, miksi siis et liittyisi iloiseen, kannustavaan joukkoomme? Alalle jonka nousulle ei näy loppua, kauneus, terveys, kuntoilu ovat tärkeitä ihmisille nyt ja ihan varmasti myös tulevaisuudessa. Laita minulle viestiä jos innostuit :) 

Finlandia talolla palkittiin kaikki tason nousun saaneet, oli aivan ihana nähdä että ihmiset ovat saavuttaneet tavoitteitaan:) Ja olihan meitä paljon, joka taso palkittiin erikseen, luentojen välissä ja se tunnelma, ai että. Ikinä en ole tykännyt esiintyä, en ikinä, mutta nyt minua ei edes jännittänyt mennä lavalle, enhän minä mennyt sinne edes yksin ja yleisö taputti korvia huumaavasti meidät lavalle, saimme kukat, pinssiin ja todistuksen ja kädenrutistuksen maajohtajalta.

Olen niin ylpeä työstäni ja ansaitsemastani pinssistä, tästä se työ sitten alkaakin, seuraavaa tasoa, Assistant Manager, kaikki sanovat hankalimmaksi saavuttaa, toivon että löydän ne oikeat ihmiset, jotka auttavat minua ja joita minä saisin auttaa saavuttamaan elämässä jotain uutta ja ihanaa. 

Taidan jatkaa kirjoittelua huomenna sillä asiaa on vielä aivan hurjasti jäljellä, kauniita unia!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi ❤️
Tack för din Meddelande ❤️