keskiviikko 9. marraskuuta 2016

Hemmottelua ja reiki-hoitoa







Sunnuntai alkoi seesteisesti, heräsin sarastusvalon herättäessä minut lempeästi, aivan huippu kampe muuten! Hitaasti laittaa valoa kirkkaammaksi, mitä lähemmäs herätyskellon aika lähenee, joka aamu olen herännyt kun kelloa on tarvinnut, eikä tarvii torkuttaa! Aamupalapöydässä puuron jälkeen hain meikkipussukan pöytään ja nautin kun sain ihan rauhassa meikata, juoda aloe vera-juoman ja kahvin. Sitten olikin aika pakata auto ja suunnata kohti Keminmaata! Auton ajoin parkkiin Tupasvillalle ja hyppäsin Anun ja Eepun kanssa autoon kyytiläiseksi, oli aivan ihana nähdä taas ja puhua matkalla Kempeleeseen  kaikkea maan ja taivaan väliltä, aivan tuntemattomista ihmisistä on tullut niin hyviä ystäviä minulle, olen niin onnekas että olen saanu tutustua teihin naiset! Kempeleen vanhassa pappilassa saimme osallistua mahtavan tiimityöskentelyn tuloksena järjestettyyn hemmottelutapahtumaan, jonka Oulun seudulla asustavat Forever kollegat oli järjestäneet, tapahtumassa oli ensinnä pientä kerrontaa yrityksestä, tuotteista ja vähän väreistä kerrontaa värikonsulentilta, jonka jälkeen asiakkaat saivat hemmottelua eti pisteissä: niskahieronta, kasvohoito ja käsihoitoa. Tarjolla oli myös glögiä, tummaa suklaata, viinirypäleitä ja tietysti pipareita! Jokainen jälleenmyyjä sai kutsua kaverin ja hän sai ottaa avecin, tämän vuoksi tapahtuma pidettiin kolmesti, jotta kaikki pääsevät osallistumaan ja osallistujia riitti, kuka nyt ei haluaisi ilmaiseen hemmotteluun?! Ei voi kun ihailla mahtavaa yhteistyötä ja suunnittelua, oli ilo olla opissa, on todella ihanaa olla tutustua teihinkin <3 Esillä oli myös mahtava kavalkadi joululahja vinkkejä!


Illalla kotiin päästyäni olin iloinen mutta hieman väsynyt, niin mahtava fiilis aina yhteisten koulutuksien ja tapahtumien jälkeen, iloisuus ja hymy on tarttuvaa! 


Eilen kävin töiden jälkeen Reiki- energiahoidossa, mahtavaa miten joku voin kanavoida energiaa niin että kädet lämmittää alla olevan alueen todella lämpimäksi, mie niin hyvin rentouduin että torkahdin :D Hoidon alussa mietin miksi Ilse yski, mietin johtuuko minusta, mutta hän kertoi minulle lopuksi, että en tullut yksin, hän tunsi sen heti, hän joka minulla oli mukana poltti aikanaan paljon tupakkia, siksi häntä yskitti, olikohan isomummo lähteny mukaan mulle!? Olen ollut välillä tosi väsynyt, ajattelin että jotain on tehtävä, samaa sanoi hän, huomasi että minun on osattava löysätä, ei ressata ja ryntäiltävä joka paikkaan, Reiki on kuulemma todella hyvä tapa hoitaa itseään. Reiki-hoitoa käytetään esim. Norjassa, Englannissa, Hollannissa ja USA:ssa sairaalahoidossa. Ruotsin verohallinto on hyväksynyt Reiki-hoidon ns. ennalta ehkäisevänä hoitona. Kiitos Elsi! Ps. Hoitoa saa myös Suomeksi! www.coachenfordig.se


Olethan hankkinut isälle jo lahjan, mie tilasin isille ja miehelle lahjaksi Gentleman's Pride- Aftershaven, Aloe vera pohjainen tietysti, vain parasta minun elämäni miehille, lisäksi jotain herkullista suklaata! Ihanaa loppuviikkoa! Niin ja muuten, minulla on Facebookissa arvonta, osallistukaa ihmeessä! https://www.facebook.com/NiinanAloeVera/






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi ❤️
Tack för din Meddelande ❤️