lauantai 26. syyskuuta 2015

Uudet korvikset korvassa











Työlle saatiin uudet korvikset korviin hienosti, molempia taisi jänksättää sattuuko, mutta hienosti meni, ilman itkua! 

Arkimeikkiin mie ruukaan käyttää vain mineraalipuuteria (2 eri sävyä), ripsaria ja kulmakynää. Olen aika laiska meikkaamaan, parempi niin kun iho on niin herkkä ja kuiva. Mineraalipuuterin ja ripsarin olen tilannut Foreveriltä ja hienosti toimivat, minun silmät ei enään kestänyt markettien ripsareita ja olin iloisesti yllättynyt että nämä meidän tuuheuttava ja pidentävä ripsiväri toimivat minulla.

Esikoisella oli mennyt kumisaappaat rikki, joten uudethan ne piti lähteä ostaan. Löytyi aivan ihanat Nokian pikku myy kumpparit, kelpaisi kyllä äidillekki. Kauppareissu ei mennyt niinkuin elokuvissa, lapset ja vanhemmat väsyneitä, joten kaupassa riitti itkua ja huutoa.

Lauantai ja aurinko pilkistelee pilvien takaa, ihana ilma siis tuloillaan, eilen satoikin ihan tuskassa. Mies on ollut viimeisen yövuoron kierrostaan nyt töissä, joten olin varannut työille hoidon alkamaan jo aamusta, että isi saa nukkua ja kerkeävät olla hoidossa jonkin aikaa, kun isä hakee heidät herättyään. Itsellä alkaa vasta klo 12 työt, joten lähin käymään Kauppakeskus Rajalla. Keskiviikkona on IKEAn työprukalla kick off festit Park Hotellissa, eikä tietenkään mitään vaatetta löydy kaapista, joten vaatekauppaan. 

Ajattelin myös nälän yllätettyä käydä syömässä uudessa Pancho Villassa, nams, nyt jaksaa suunnitella keittiöitä.

Ihanaa, aurinkoista lauantaita!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi ❤️
Tack för din Meddelande ❤️